Bedankbericht Laptops voor Vluchtelingen

Bericht voor de leden van de Rotary Batavia en Rotary Lelystad,

Beste mensen,

Begin van dit jaar heb ik door de financiële bijdrage van 1100 euro van de Rotary Batavia en Rotary Lelystad 10 (gereviseerde) laptops via de Laptopspot in Lelystad kunnen aanschaffen om te gebruiken bij de taalondersteuning van de vluchtelingen in de noodopvang locaties Zuiderwagenplein en de Schepenen.

Graag geef ik u als leden een update van de meest recente ontwikkeling rondom deze vluchtelingen en wat dit betekent voor de inzet van de vrijwilligers.

Onderstaande email heb ik naar alle taalvrijwilligers (ruim 45 ) en partijen gestuurd die zich hebben ingezet!

Ik bedank ook jullie nogmaals voor de financiële bijdrage, maar ook voor de

100 hele mooie gloednieuwe schriften en de pakken ballpoints (dank Jeroen!), het beschikbaar stellen van locaties (Kubus en Enodes ) maar ook voor de vele tips en het concreet meedenken! Top!

Mijn werk als coördinator zit er op, ik blijf echter actief betrokken vluchtelingen en statushouders maar nu richting participatie, door coaching en begeleiding van statushouders naar zelfstandig ondernemerschap.

Uiteraard wil ik hier graag meer over vertellen als hiervoor belangstelling bestaat binnen de Rotary.

Participeren kun je alleen maar door het samen te doen.

Hartelijke groet,

Lidy Watson