Inschrijving Santa Run Lelystad 18 december 2016 gestart!

Afbeeldingsresultaat voor santarun

Op zondagmiddag 18 december 2016 kleuren de straten van Lelystad rood bij de leukste Fun Run van het jaar: de Santa Run!

Honderden mannen, vrouwen en kinderen rennen verkleed als kerstman door de straten van Lelystad. Deze legendarische Santa Run wordt voor het eerst in Lelystad georganiseerd  door Rotary Club Lelystad Batavia. De Santa Run is een leuk evenement voor jong en oud. Een geweldige dag met familie, vrienden en kennissen is gegarandeerd! Daarnaast steunt u met de Santa Run het goede doel. De opbrengst van deze Fun Run gaat namelijk naar het Rotary Zomerwaterkamp voor jeugdige Lelystadse mantelzorgers en naar de draagbare kunstnier van de Nierstichting.

Het parcours bestaat uit een ronde van circa 3 km met de start en finish op het Stadhuisplein.

Zorg dat je erbij bent met familie, vrienden, collega’s, buren, sportteams, klasgenoten en medestudenten! Met elkaar maken we er een geweldig feest van. Schrijf je in en noteer het alvast in je agenda.

Houd de sociale media in de gaten voor meer informatie over het programma, de goede doelen, het parcours en wie de warming-up en het startschot verzorgt!

De inschrijving is begin november gestart, ga naar http://lelystad.rotarysantarun.nl/

Let op: Er is een maximaal aantal deelnemers van 500 vastgesteld. Schrijf je dus op tijd in.