Erwtensoep voor de inloophuizen!

Op dinsdagavond 13 december hebben leden van Rotary Lelystad Batavia zoals elk jaar rond de Kerst een maaltijd verzorgd bij de inloophuizen op de Fjord en op de Oostzeestraat. Vanaf half zes ’s avonds konden mensen aanschuiven. Er werd zoals elk jaar uit 5 grote pannen erwtensoep met roggebrood met katenspek geserveerd. Die soep was gemaakt door leerlingen van de SGL o.l.v. Marjoleine van Baal. Ook met de vegetarische gasten was rekening gehouden. De leden van de Rotary en 5 leerlingen hebben soep en roggebrood helpen uitserveren op beide locaties.

Op beide locaties was een grote opkomst van blije mensen, zowel gasten als leden van de Rotary. En gezien de traditie inmiddels ook een groot aantal bekende gasten. Er wordt in december door de bezoekers van de inloophuizen uitgekeken naar deze avond. Om half acht ging iedereen met een wederzijds goed gevoel naar huis.