De foto's van een geslaagd Zomer Waterkamp voor jonge Lelystadse mantelzorgers

Zomer Waterkamp voor jonge mantelzorgers

Rotary Lelystad en Rotary Lelystad Batavia bieden 25 jonge mantelzorgers een prachtige watersportweek! Jonge mantelzorgers zijn kinderen/jongeren die opgroeien met een broer, zus of ouder met een ziekte of een beperking. Voor veel jonge mantelzorgers is op vakantie gaan niet vanzelfsprekend en voor sommigen zelfs niet mogelijk. Tijdens het Zomer Water kamp wordt er veel plezier gemaakt en worden er de hele week bij en door Surfschool Paradiso watersportactiviteiten aangeboden. Voor alles wordt gezorgd. Zo ook de lunch die weer gesponsord wordt door Restaurants Flantuas, Haje, KFC en FEBO en AH De Voorhof uit Lelystad en de WSV Het Bovenwater.

Het Zomer Waterkamp vond plaats van maandag 24 juli t/m vrijdag 28 juli bij Surfschool Paradiso op de Uilenweg 8 in Lelystad (’t Oppertje).