Doe mee en schrijf je (team) in voor de Pubquiz op 17 maart

Komende zomer vindt opnieuw het zomerkamp voor jonge mantelzorgers plaats, georganiseerd door de beide Rotary clubs in Lelystad, met veler steun.

Het wordt georganiseerd voor jonge kinderen die een permanente zorgtaak hebben voor hun ouder(s), of een ander familielid. Een week ontspanning is wat we hen aanbieden, tijdens een zomerweek aan het Bovenwater,  wat hen  enorm goed doet.

Om fondsen te werven houden we een pubquiz op 17 maart a.s.. in AanutWater.

Een pubquiz laat zich vergelijken met Triviant,  een kennis quiz met feiten en weetjes op gebied van mens en maatschappij, geschiedenis, topografie, wereldnieuws, en met oude en nieuwe geluid en beeldfragmenten. Je speelt in 10 ronden met een team, in ca. 2 uur. Het is gezellig, spannend en hilarisch, én je helpt een goed doel. Voor jong en oud.

Teams kunnen zich inschrijven via rotarypubquiz@gmail.com. Na inschrijving krijg je een uitnodiging om het bedrag over te maken. Na betaling is de aanmelding definitief.

Help je mee?

Dank en wellicht tot de 17e maart..