Opnieuw succesvolle Santarun voor het goede doel

Santamannen en -vrouwen rennen voor het goede doel

Verkleed als kerstman rennen voor het goede doel. Het kon zondagmiddag 17 december 2017 voor de tweede keer in Lelystad. De Rotary Santa Run gaf een extra vrolijk tintje aan de koopzondag in het Stadshart.

Na het startsein van burgemeester Ina Adema legden de deelnemers een parcours van zo’n 3 kilometer af in en rond het Stadshart.

De opbrengst van de Santa Run (het geld dat de deelnemers hebben betaald voor hun kerstmanpak) gaat naar twee goede doelen: het Rotary Zomerkamp voor jeugdige Lelystadse mantelzorgers, waar ze weer even kind kunnen zijn, en ShelterBox, een internationale noodhulporganisatie die noodonderkomens brengt naar mensen die getroffen worden door natuurrampen of conflicten, waar ook ter wereld.

Kijk hier voor meer informatie.