27 november 2018: Open Avond voor geïnteresseerden in Rotary

Open avond Rotary Lelystad Batavia dinsdag 27 november van 17.30-20.00

Lelystad heeft veel betrokken mensen die zich graag inzetten voor de samenleving. Service club Rotary Lelystad Batavia is een van deze groepen en heeft de afgelopen Jaren bijgedragen aan de realisering van o.a. de Waterwandelweg, jeugd zomerkampen voor jonge mantelzorgers, Sint voor elk Kind, de Santa Run etc.

Iedere dinsdagavond heeft de club een bijeenkomst waar we samen eten, kennis delen, inspiratie opdoen of aan onze projecten werken.

Voor geïnteresseerden is er dinsdag 27 november een open avond om kennis te maken. Het thema van die avond is “Genderchirurgie”. Een onderwerp waar veel over te doen is, maar waar toch nog een taboe op rust en ten aanzien waarvan in ieder geval nog veel vragen zijn.

Een arts verbonden aan het VUMC zal hierover een inleiding verzorgen

Kosten van deelname zijn €22.00 inclusief maaltijd en drankje.

U kunt zich opgeven via siebenga@planet.nl waarna u meer informatie zult ontvangen.