Mosselfestijn 5 oktober 2019

MOSSELFESTIJN XL 2019 op 5 oktober om 18 uur in De Bombardon in Heythuysen

Rotary Leudal organiseert dit jaar voor de vierde keer het super gezellige Mosselfestijn met heerlijk eten en drinken onder het genot van live muziek in een sfeervol aangeklede feestzaal.

LEKKER ETEN VOOR SLECHTS € 30,- per persoon (excl. drank)

De Rotaryleden bereiden samen met de chef kok heerlijke Zeeuwse mosselen met o.a. verse friet en brood volgens special recept en serveren dit met heerlijke wijn of speciaal bier. Iedereen is welkom!!

Saté wordt op een traditionele manier bereid voor gasten die geen liefhebber van mosselen zijn.

KAARTEN BESTELLEN

Kaarten kunnen worden besteld per mail: f.hermans@hypotheekshop.nl
Of per telefoon: 06-29071436

ROTARYCLUB LEUDAL

Rotary is een organisatie die zich wereldwijd ten dienste stelt van de samenleving. Rotary Leudal is een serviceclub met gelijkgezinde leden met verschillende achtergronden, interesses en professies in Leudal en Thornerkwartier, die in vriendschappelijkheid kennis uitwisselen en veel initiatieven en projecten organiseren.