Dorpsgolf Leusden 2019 brengt € 10.000 op

Dorpsgolf Leusden

De tweede editie van Dorpsgolf Leusden op zaterdag 15 juni 2019 bracht maar liefst € 10.000 op. De Rotaryclub Leusden gaat het geld gebruiken voor mantelzorgprojecten in Leusden.

Het leuke aan Dorpsgolf is dat of je nu actief aan golf doet of nog nooit een golfclub heb aangeraakt, beiden kunnen meedoen aan het evenement.

De Rotaryclub had 19 holes verspreid door Leusden aangelegd, op de winkelcentra de Hamershof en de Biezenkamp en elders in tuinen, grasveldjes en winkels. Zo moest op de Hamershof in een toiletpot worden geslagen en op de Biezenkamp in een soeppan worden gemikt.

Samen voor Leusden

Wethouder Patrick Kiel opende de dag en noemde Dorpsgolf Leusden een mooi voorbeeld van de participatiesamenleving. "Echt een dag samen voor Leusden."

Bedankt

Rotaryclub Leusden dankt van harte alle sponsoren voor deze geweldig leuke en succesvolle dag!