NL Doet Kruidentuin
Beroepenvoorlichting middelbare scholen
boekje appels en peren opnieuw uitgegeven
fruitcollectie IJsselstein
Snoeien leibomen fruitcollectie IJsselstein
Fruit plukken voor de voedselbank
Onze ontmoetingsplaats op dinsdagavond

Welkom op de website van Rotary Club Lopikerwaard...

Welkom bij Rotary Club Lopikerwaard.

Graag stellen wij ons voor en vertellen wat we doen. Mijn naam is David van Oord en dit jaar voorzitter van onze club.

Rotaryclub Lopikerwaard is al ruim 25 jaar actief in de omgeving van IJsselstein, Lopik en Oudewater. Onze leden wonen of werken in de Lopikerwaard. Wij zijn een gemengde club en ongeveer de helft van onze leden zijn vrouw.

Wij, leden van Rotary, zijn werkzaam in diverse beroepen en branches en willen graag leren van elkaar. Allen van ons voelen zicht maatschappelijk betrokken en zijn daarom lid van onze club. Vanuit onze verschillende achtergronden met onze kennis proberen wij een bijdrage te leveren aan de maatschappij met onder andere hands-on activiteiten en fundraising.

Als club komen wij eens in de twee weken bij elkaar. Tijdens elke bijeenkomst is er een beroepspraatje, een levensbericht, een interessante spreker of een bijzondere activiteit.

Wil je graag een keer kennis komen maken, dan ben je van harte welkom!

Stuur een mail naar rclopikerwaard@gmail.com

RC Lopikerwaard