LEEF… met oog voor anderen!
Bestuurswissel
Zomer Buitenbios - groot succes!
Sfeerimpressie
Swim to Fight Cancer
Doneer nu!
Sponsor een toekomstig Wateringenieur
Meer

Welkom bij Rotary Club Maarssen

Rotary Maarssen

Onze, in 2010 opgerichte, club bestaat uit professionals die vrijwillig hun tijd en talenten geven om de maatschappij waarin zij leven te dienen. De club bestaat uit 34 mannen uit Maarssen en directe omgeving in de leeftijd van 35 tot 60 jaar.

De clubleden ontmoeten elkaar tweewekelijks op een donderdag  (aanvang 20:15 uur). De vaste ontmoetingsplaats is restaurant Le Brasseur, gelegen in het hartje van Maarssen.  Onze bijeenkomsten zijn altijd bijzonder. Tijdens elke bijeenkomst is er een beroepspraatje, een levensbericht, een interessante spreker of een bijzondere activiteit.  Wij proberen steeds onze band te verdiepen en kennis en inspiratie opdoen door het uitwisselen van visies en ervaringen.

Uiteraard is het organiseren van nuttige fund-raising of community activiteiten altijd onderwerp van gesprek. Rotary Maarssen probeert steeds verrassende evenementen te organiseren. Interesse?

Zomer Buitenbios Maarssen

Op zaterdag 17 juni 2023 organiseert Rotary Maarssen de 5e editie van de Zomer Buitenbios op één van de mooiste locaties in Maarssen: park Goudestein. Het evenement trok afgelopen jaar 850 bezoekers.

Doelstelling Buitenbios
De doelstelling van deze door de Rotary georganiseerde Zomer Buitenbios is tweeledig. In de eerste plaats willen we voor de gemeenschap een evenement aanbieden dat voor iedereen betaalbaar en dus toegankelijk is. In de tweede plaats willen we d.m.v. fondsenwerving een bedrag ophalen voor het goede doel.

Rotary Maarssen