HAPPEN & TRAPPEN WATERLAND

Zondag 4 juni:
Happen & Trappen
Waterland

Op zondag 4 juni 2023 vindt voor de vijfde keer Happen & Trappen Waterland plaats; een culinaire fietstocht van circa 35 kilometer door de prachtige fietsregio Waterland. Tijdens de route komen deelnemers langs een vijftal culinaire stopplaatsen die te herkennen zijn aan de Rotaryvlaggen van de organiserende RC Monnickendam.

Niet alleen kunnen deelnemers hier genieten van een culinair gerechtje, wie dat wenst kan voor een extra bijdrage genieten van een heerlijk passend wijnproeverijtje op deze vijf locaties. Er is plek voor maximaal 150 deelnemers. Indien er op de dag van de culinaire fietstocht nog plek over is, kan men ook ter plekke nog inschrijven.

De start is tussen 11.30 – 12.30 uur bij Bierderij Waterland, Galgeriet 4 Monnickendam, waar men wordt ontvangen met koffie en wat lekkers. De netto-opbrengst is ook dit jaar voor een nog nader te bepalen goed doel.

Van de netto opbrengst worden dit jaar zogenaamde:  “praatbankjes” ook wel “vriendenbankjes” genoemd geplaatst in de gemeente Waterland. Het idee van een dergelijk bankje is komt uit Canada. Iemand die verdrietig of eenzaam is, die gaat op een bankje zitten en geeft daarmee aan graag een praatje te willen maken. Met als motto: Niemand hoeft eenzaam te zijn.

Wilt u doneren aan het goede doel?
Dat kan natuurlijk ook.

Gebruik de camera app op je telefoon,
scan de QR-code en vul dan het bedrag
in dat u wilt doneren.

1 of 7

Een impressie van eerdere jaren

U kunt zich nu al voor dit unieke evenement inschrijven.

Ook op de dag zelf kan –indien er nog plek is– worden ingeschreven bij Bierderij Waterland.

INSCHRIJVEN