Rotarycheque voor Stichting Leergeld Nieuwegein

Dat Rotaryclub Nieuwegein zich inzet voor de Nieuwegeinse samenleving is wel gebleken tijdens de in november georganiseerde benefietavond, waarbij zes Nieuwegeinse organisaties hun wens in vervulling hebben zien gaan. Toch is het daar niet bij gebleven.

De club blijft zich inzetten voor Nieuwegein en zo heeft Margot van Leth, bestuurslid van de ‘Stichting Leergeld Nieuwegein’, afgelopen donderdag een cheque ter waarde van tweeënhalfduizend Euro mogen ontvangen uit handen van de voorzitter van de club, Henk Satijn. ‘Leergeld’ is uitermate blij met deze donatie, waarvoor men al een bestemming heeft gevonden: het ‘uitrusten’ van kinderen, die naar de middelbare school gaan, met noodzakelijke middelen.