Sport-en Speldag 2022

2022-EDITIE SPORT- EN SPELDAG – EINDELIJK MAG HET WEER

Vele vaste deelnemers hebben er wel twee jaar naar uitgekeken: de door Rotaryclub Nieuwegein georganiseerde 14e Sport- en Speldag is vorige jaren door de Pandemie niet doorgegaan. We vonden dit allemaal erg jammer. Deze dag, speciaal bedoeld voor jongeren met een verstandelijke beperking uit Nieuwegein en omgeving is al jaren een begrip en iedereen vond dit jammer.

We hebben eindelijk weer goed nieuws, de 14e editie gaat dit jaar gewoon weer plaatsvinden! De datum waarop de festiviteiten dit jaar gaan plaatsvinden: 25 juni 2022. Noteer deze datum meteen!

Dit jaar dus gewoon weer een gezellige sportdag, een sportende burgemeester met veel winnaars, misschien zelfs weer een wethouder, veel medailles, lekkere BBQ en de bekende ‘goodie bag’ na afloop. Meedoen? Aanmelding is mogelijk per email aan: sportenspeldagrotarynieuwegein@gmail.com.

Houdt onze site en de socials in de gaten voor meer informatie die snel gaat volgen!

Rotaryclub Nieuwegein wil met haar activiteiten een bijdrage leveren aan een betrokken samenleving, contacten tot stand brengen en steun geven aan elkaar. Deze Sport- en Speldag past daar prima bij. De club dankt de sponsors, die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt.