SAVE THE DATE: People of Action Media Seminar in Antwerpen

Op 25 maart 2023 organiseren we voor de tweede keer het People of Action Media Seminar. Een event voor alle Rotarians uit Nederland en Vlaanderen die willen werken aan ons imago en aan onze pr. Opnieuw in een inspirerende locatie: Het Radisson Blu Hotel in het hart Antwerpen. Recht tegenover het monumentale hoofdstation van deze mooie stad.

Veel interactiviteit, veel te doen die dag.

Volg de workshops, die je helpen bij je Rotarycommunicatie:

• Een mini-cursus vloggen met je smartphone
  • Hoe vertel je het Rotaryverhaal?
  • Wat is het belang van ons ‘merk’?
  • Hoe haal je meer uit de social media?

Na deze dag heb je genoeg input gekregen om het communicatieplan van je eigen club te bepalen. En in het House of Friendship leg je contacten met oude bekenden of nieuwe Rotarians.

SAVE THE DATE. Dan houden wij je op de hoogte over de voortgang van het programma en krijg je als eerste de uitnodiging voor de officiële inschrijving, die binnenkort begint.

Kosten van het seminar zijn 50 euro per persoon. Rotaracters betalen 30 euro. Een bedrag dat mogelijk je club wil investeren. Want betere communicatie over wat we doen, leidt tot meer kansen voor nieuwe leden van je club.

Wees er snel bij. Vorig jaar moesten we een wachtlijst maken, omdat er te veel inschrijvingen waren.

Geef je nu op bij Pieter Schut, Rotary Public Image Coördinator voor Nederland en Vlaanderen. Dat kan door te replyen op dit bericht via pieter.schut.ps@gmail.com

Graag tot ziens op 25 maart,

Pieter Schut, Rotary Public Image Coördinator Nederland en Vlaanderen.
Rutger Mazel, inkomend Rotary Public Image Coördinator Nederland en Vlaanderen.