Vaderdagactie 2020

Beste mensen,

Het iconische Airborne Museum at Hartenstein in Oosterbeek is in nood geraakt door de coronacrisis. Het museum ontvangt maar 5% subsidie (o.a. voor groot onderhoud en het ontvangen van scholen) en is voor de exploitatie afhankelijk van inkomsten uit entree, arrangementen, museumshop en donateurs. Het museum was vanwege een grootscheepse verbouwing sinds november 2019 gesloten en moest op de dag van de heropening de deuren gesloten houden. Dit heeft enorme impact op de financiële situatie van het museum. Met Vaderdag 21 juni a.s. in aantocht besloot mijn Rotaryclub Oosterbeek-Kabeljauw in actie te komen, om het museum een handje te helpen.

Het werkt heel simpel: koop één (of meerdere) van de onderstaande cadeaus (afkomstig uit de museumshop) en bestel uiterlijk 12 juni a.s. door een bericht te sturen naar vaderdagactie2020@gmail.com met jouw naam,
telefoonnummer en bestelling. Je ontvangt zo spoedig mogelijk van ons een bevestiging en een betaalverzoek. Ook laten we je weten wanneer en waar je het cadeau kunt ophalen (in Oosterbeek).
Als extra service wordt het cadeau door de Rotary mooi ingepakt. Met jouw aankoop heb je een bijzonder origineel cadeau én steun je het museum. De opbrengst van deze Vaderdagactie 2020 komt geheel ten goede aan het museum. Voor nadere info over deze actie contact Gera Janssen, telefoonnummer 06-1262 0011.

1.

Fles Airbornebier- speciaal bier € 8,50

2.

Fles Airbornebier + bierglas met Pegasusopdruk € 16,50

3.

Puzzel van het Airbornegebied (1000 stukjes) € 17,50

4.

Gevelvlag met Pegasusopdruk (100 x 150 cm) € 25,00

5.

Prachtig boek Slag om Arnhem in stripverhaal met hardcover € 35,00 (€ 29,90 + € 5,10 signeren) gesigneerd door Oosterbeekse striptekenaar Hennie Vaessen

(uniek cadeau en gelimiteerde oplage)

Afbeelding met tafel, kop, zitten, voedsel

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met tafel, binnen, fles, water

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met vlag, wit, rood, paraplu

Automatisch gegenereerde beschrijving

Alvast ontzettend bedankt voor jouw steun!

Rotaryclub Oosterbeek-Kabeljauw.