Wensboom Oosterhout vervult wens Huntington-huis

Eind 2022 hing bewegingsconsulente Anita Haak een wens voor haar cliënten in het Huntington Huis in de Wensboom Oosterhout. Deze bijzondere wenskerstboom staat elk jaar met kerst in Oosterhout op initiatief van Rotaryclub Oosterhout-Regio. Bezoekers mogen een wens doen voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Een deel van deze wensen gaat in vervulling in de loop van het jaar. Zo ook de bijzondere wens van Anita. Huntington is een ingrijpende ziekte die onder andere je spieren en evenwicht aantast. Anita wenst materialen om met haar cliënten hun reactievermogen te oefenen. De 'Blaze Pods' zorgen tijdens de oefening ook nog eens voor een hoop plezier.

Afgelopen week overhandigden Rotary-leden Mariëtte van de Keer en Marian Witte de gewenste 'Blaze Pods' aan het Huntington Huis. Het was een gezellige boel met een Happy Hour en karaoke. Uiteraard werd de oefening ook meteen in de praktijk gebracht. Dat bleek nog hard werken, maar leverde ook een hoop plezier op. We wensen Anita en haar cliënten veel oefenplezier toe met deze nieuwe materialen!

.