Bike Event mei 2015

Fietsen voor een fiets !

Op 3 mei 2015 hield Rotaryclub Oosterwolde fietstochten voor het goede doel:

Rotary Club Oosterwolde organiseerde op 3 mei verschillende fietstochten en clinics tijdens het Bike Event Appelscha. De opbrengsten van die dag waren geheel voor het goede doel, een bijdrage voor het aanschaffen van een rolstoelfiets voor Wooncentrum Rikkingahof in Oosterwolde.

Het Bike Event vond plaats op de Boerestreek te Appelscha. Vanaf hier zijn er diverse fietstochten gestart. Waaronder diverse knopentochten, mountainbike clinics en een racetoertocht van 75 km en 125 km. Ondanks de tegenvallende weersvoorspellingen is het een zeer geslaagde dag geweest en zal er zeker een 2e editie komen.

De opbrengsten zijn voor het goede doel: een rolstoelfiets voor Rikkingahof.

Het Bike Event startte op de Boerestreek in Appelscha en er waren verschillende mogelijkheden voor mensen om mee te doen:

·

Fietstoertochten zoals de Wapser Hap knooppuntentocht incl. een lunch in Wapse: de Wapser Hap

·

Familietoertocht voor het hele gezin

Dikkebandentocht, ook voor E-bikes

Mountainbike clinic voor volwassenen