Bridgedrive 2020

24e Rotary Bridgedrive 7 maart 2020

Winnaars van de A-lijn en winnaar overall en dus ontvangen zij het krentenbrood:

Beatrix van der Sluis (uit Oosterwolde) en Tjeerd Jan de Walle ( uit Appelscha) met een monsterscore van ruim 78 %.

Voorzitter Atte Buiteveld overhandigt de 1e prijs aan Beatrix van der Sluis en Tjeerd Jan de Walle.

De tweede prijs ging naar Evert Hof en Ep Mul ( beide uit Oosterwolde) met ruim 70 % ook al zo’n hoge score.

De derde prijs in de sterkste lijn ging naar Stien Hamstra en haar zoon Jan Willem Hamstra (uit Dokkum) met ruim 64 % ook een forse score.

In de B-lijn waren de winnaars Tineke Smid Oldenbanning en Hiltsje van der Molen, zij wonnen in de B-lijn met ruim 66%.

Gevolgd op de tweede plaats door Grietje en Klaas Sikkema met bijna 60 %

En Joke Marquering en Stien van de Woude met ruim 59 %.

In de C-lijn waren Joke de Jong en Sanda Kluppel de sterksten met ruim 64 %.

Tweede in de C-lijn werden Janna Hoekstra en Hennie Lussing met ruim 59%.

Derde werden Aafje van den Bosch en Froukje van der veen die precies 59 % behaalden.

Uitslagen, persoonlijke overzichten en spelverdelingen zijn te vinden op

NBBUITSLAGEN