Sinterklaas bij de voedselbank - 2013

Sinterklaas bij de voedselbank

Ton (17 februari 2014)

Vanuit de Community Commissie van Rotaryclub "Op Seyst" werd op 30 november onder aanvoering van haar voorzitter Pieter van Harten in het kerkelijk centrum in Zeist-West een Sinterklaasfeest gevierd met  kinderen van 4 - 12 jaar uit gezinnen welke bij de Voedselbank in Zeist zijn aangesloten.

Vantevoren mochten zij zelf in een kadolijst hun favoriete geschenk aangeven. De echte Sint omringd door Pieten zagen 120 ogen oplichten bij het uitreiken van de prachtige geschenken-op-maat. Tevens waren vele ouders meegekomen.

Het geheel werd muzikaal begeleid door enkele medewerksters van de Zeister muziekschool. Een prachtige middag welke mede door Graas Teuben / Voedselbank Zeist mogelijk werd gemaakt. "Community" kan tevreden zijn. Geen megaprojekt dat de krantekoppen haalde , maar wel een bijeenkomst die het verschil maakte voor 60 kinderen uit onze Zeister gemeenschap. En daar ging het om !