Abrona Sinterklaasfeest 2017

ABRONA SINTERKLAASFEEST 2017

Woensdagavond 29 november hebben we weer een fantastische avond gehad met 33 bewoners van ABRONA locatie Woonvoorziening Binnenbos.

De avond was verdeeld in 3 groepen van 19.00 uur tot 21.30uur. Alle bewoners hebben een verlanglijstje ingediend een maand van te voren, en door de leden van onze club zijn de cadeaus allemaal met zorg gekocht.

Verder hebben ze allemaal van L’Oréal een verrassing ontvangen en extra een chocolade letter en een zakje met strooigoed omdat de Pieten dat hier niet mogen strooien.

Het was een geslaagde avond door een prima team van Abrona en natuurlijk ook dit jaar weer een fantastische ondersteuning door Sinterklaas en zijn Pieten.

C:\Users\efins\Documents\Rotary\Communicatie\Website\Sinterklaas\IMG_3443.jpg C:\Users\efins\Documents\Rotary\Communicatie\Website\Sinterklaas\IMG_3475.jpg