Vivaldi

Plaats en land begunstiging
Den Haag in NETHERLANDS

Kwartaal activiteiten

Gedurende het jaar willen wij een viertal activiteiten organiseren voor de vrijwilligers. Twee hiervan zijn, indien de vrijwilliger het op prijs stelt, ook toegankelijk voor zijn of haar gast. Het doel is om met deze activiteiten de betrokkenheid van de vrijwilligers te vergroten en tevens om hen te belonen voor hun inzet. Verder is het een mooi moment om de gasten weer meer in de samenleving te betrekken.

NLdoet

NLdoet is een initiatief van het Oranje Fonds waarbij mensen zich eenmalig inzetten om een vrijwilligersproject te helpen. Project Vivaldi gaat proberen NLdoet in te zetten om een klus te laten doen die het project helpt en om de naamsbekendheid te vergroten en nieuwe vrijwilligers te werven.

Week tegen Eenzaamheid 2013

De nationale week tegen eenzaamheid is van 26 september tot en met 5 oktober. In die week organiseert Project Vivaldi een activiteit waarbij zowel de bestaande als nieuw aangemelde maatjes, vrijwilligers en geïnteresseerden gezellig samen zullen komen voor een programma in het Theater in de Steeg.