Podium 't Beest start DJ-school

jeugd
Plaats en land begunstiging
Goes in NETHERLANDS

Op 1 maart 2018 overhandigde Ineke Nijssen, voorzitter van RC Goes-Reimerswaal, een cheque van € 1.000 aan Anita Berrevoets van Podium ’t Beest als bijdrage voor de start van de DJ-school.

DJ’s zijn de rocksterren van vandaag! Al sinds de jaren ’90 is het dance-genre continu groeiende en daar lijkt nog geen einde aan te komen. Podium ‘t Beest support alle vormen van talentontwikkeling op muziekgebied en gaat daarom binnenkort van start met de DJ-school!

Jongeren tussen de 9 en 16 jaar leren in twaalf weken tijd hoe zij zelf aan de slag kunnen met DJ-apparatuur en hoe zij hun favoriete muziek kunnen mixen. Tijdens de cursus leren zij alles over de apparatuur, verschillende muziekstijlen en technieken om de muziek te mixen. De lessen worden gegeven door DJ Sandstorm (van Radio 3FM en Radio 2).

In die twaalf weken wordt er toegewerkt naar een danceparty waar de jonge DJ-talenten voor familie en vrienden hun kunsten kunnen vertonen.

Voor meer informatie en tarieven mail naar anita@tbeest.nl