Kippenhok zorgboerderij

Plaats en land begunstiging
Waarland in NETHERLANDS

Waarland, 28 april 2018

“Handen uit de mouwen” was het motto van Rotaryclub Harenkarspel toen er een aanvraag binnenkwam bij de club om een nieuw kippenhok te realiseren bij zorgboerderij Het Groene Erf in Waarland.

Alle leden van Rotaryclub Harenkarspel waren paraat om de daad bij het woord te voegen en ’s morgens om half negen melden de eerste Rotarians zich al bij de zorgboerderij.

Na de koffie en de uitleg over de te volgen stappen bij het bouwen van het kippenhok ging iedereen hard aan de slag.

Eerst het slopen van het oude hok, dan het uitzetten van de maten en vervolgens bouwende voort.

Rond 18.00 uur stond het geheel nieuwe kippenhok kant en klaar voor de nieuwsgierige gevleugelde bewoners.

Nadat alles was opgeruimd deden alle Rotaryleden en de bewoners van de zorgboerderij zich nog tegoed aan een drankje en een overheerlijke barbecue.

Arbeid, materialen en alle versnaperingen op deze dag waren beschikbaar gesteld door leden van Rotaryclub Harenkarspel.