Amsterdamse Bos Golf

NETHERLANDS
Website doel:

Het  Amsterdamse Bos Golf

We kunnen met recht van een traditie spreken, want alweer voor de negende keer zal op

dinsdag 2 juli 2019 het AMSTERDAMSE BOS GOLF worden gehouden.

Met dank aan de bereidwillige medewerking van het Amsterdamse Bos  wordt dit unieke 18 holes evenement georganiseerd door de Rotary Club Aalsmeer-Uithoorn en  staat inmiddels bekend als hèt busines-event in de regio.

Wij mogen met recht spreken over een uniek evenement, want in menig opzicht wordt zelfs de meest doorgewinterde golfer hier geconfronteerd met een combinatie van omstandigheden en ervaringen die hem of haar voor altijd bij zullen blijven. Geen wonder dus, dat de deelnemende teams vaak al eerder hebben deelgenomen.

Afgezien van het uitdagende karakter van het golfen op deze locatie en haar uitdagende omstandigheden, zijn dat bijvoorbeeld de vele culinaire hoogstandjes die in de baan op diverse plaatsen worden aangeboden. De golfers krijgen een lunchpakket en diverse regionale ondernemers staan voor u klaar om u onderweg te laten genieten van fantastische hapjes en drankjes.

Als u moegestreden aan komt bij de “19th hole” zal blijken dat de term “19th hole” een understatement is voor hetgeen u dan de komende uren nog allemaal te wachten staat. Een keur aan culinaire verrassingen en bijpassende drankjes in een gezellige ambiance en feestelijke sfeer.

Naast het 18 holes golf toernooi zal er ook een Clinic worden georganiseerd onder leiding van pro Arjan van Houten.

Maar er is meer en dit uitdagende karakter is zeker niet de enige reden om hieraan deel te nemen. In de voorgaande 8 edities werd € 401.000 bijeen gebracht voor diverse goede doelen. De afgelopen 2 jaren was ondersteuning van het bijzonder belangrijke werk van de Nederlandse Hersenbank het goede doel. Die verricht met dit geld een speciaal onderzoek naar de verschillen tussen een medische diagnose bij leven en het beeld dat de hersenen na overlijden tonen. Met name bij de ziekte van Parkinson en dementie lijkt daar het nodige licht tussen te zitten en dat moet in kaart worden gebracht.

Een van de motto’s van dit toernooi is dan ook: “het gaat niet om het verlagen van uw eigen handicap, maar om het verlagen van de lichamelijke handicap van iemand anders.

Het avondprogramma bestaat buiten de prijsuitreiking o.a. uit een veiling, waar prachtige kavels worden aangeboden. Ieder jaar weer blijkt dit een groot succes. Dit alles door onze genereuze sponsors die deze kavels ter beschikking stellen zowel als de enthousiaste deelnemers die op deze kavels bieden.

Ook het afgelopen jaar hebben weer veel bedrijven en families een fijn evenement beleefd door het kopen van een dergelijke kavel, variërend van een buitenlands verblijf, een diner, vaartocht, tot vele andere activiteiten en producten en diensten. Deelnemers, organisatoren en belangstellenden bleven in de afgelopen jaren niet voor niets massaal om aan deze veiling deel te nemen. En u wilt vanzelfsprekend ook graag weten of u nog een prijs in onze loterij heeft gewonnen.

Gelet op het unieke karakter en de sfeer is het Amsterdamse Bos Golf een prachtig netwerk evenement voor bedrijven, ongeëvenaard in de regio. Bedrijven die met een team willen deelnemen, kunnen dit doen met een flight van 4 personen of als sponsor. De verrassende verzorging gedurende de gehele dag en het diner en de drank zijn inbegrepen in de prijs van € 1.250,- (voor een flight van 4 personen). De prijs voor een losse deelnemer is € 300,-. Deelname aan de Clinic kost € 75,-

HOE KUNT U DEELNEMEN?

Het aantal flights is beperkt. Deelname of sponsoring kan opgegeven worden via de website www.amsterdamsebosgolf.nl of door een email te verzenden aan info@amsterdamsebosgolf.nl.

Wilt u uw steentje bijdragen Aan het Amsterdamse Bos Golf, in welke vorm dan ook? Neem dan contact op via info@amsterdamsebosgolf.nl.

Wij heten u als deelnemer of belangstellende van harte welkom.

Tot 2 juli!

Erik Schuiteman,