Lichtweek Wedde 2011

UITSTAPJE LICHTWEEK WEDDE

Op 5 september 2011 werden de bewoners van “de Blanckenbörg” te Blijham door Rotaryclub Pekela weer in de gelegenheid gesteld de openingsavond van de Lichtweek te Wedde bij te wonen. Met bussen werden de liefhebbers om 6 uur vanuit Blijham naar Wedde gebracht van waaruit de optocht prima kon worden gevolgd. Voorzien van de nodige drankjes en oliebollen was de sfeer weer opperbest. Ook de verlichte tuinen en objecten werden in de diverse straten bekeken en voorzien van het nodige commentaar. Daar velen uit Wedde komen was alles een feest der herkenning. Meerdere leden van onze club zorgden voor de begeleiding van dit succesvol uitstapje naar Wedde.

De reacties van de deelnemers kwamen ondermeer de volgende dag waarvan hierna een selectie van de opmerkingen:

ENKELE REACTIES DIE VANDAAG IN DE WANDELGANGEN TE HOREN WAREN:

“WAT HEBBEN WE HET GISTERAVOND MOOI GEHAD! ZELFS HET WEER WERKTE MEE.”

“WAT HEEFT ROTARY ONS OOK NOG EENS VERWEND MET EEN AL DAT LEKKERS, HET KON NIET OP….”

“PRACHTIG, DEGENE DIE NIET MEE IS GEWEEST, HEEFT WAT GEMIST!”

“TOEN IK THUIS KWAM HEB IK EERST NOG EENS RUSTIG GEZETEN OM ALLE INDRUKKEN NOG EVEN OP ME TE LATEN INWERKEN ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE KOFFIE MET 2 OLIEBOLLEN. HEB GESLAPEN ALS EEN ROOS”

BESTE MENSEN VAN ROTARY PEKELA, HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE PRACHTIGE AVOND DIE JULLIE DE BEWONERS HEBBEN GESCHONKEN. HET IS BIJZONDER GEWAARDEERD!

NAMENS DIRECTIE, BEWONERS, MEDEWERKERS EN VRIJWILLIGERS VAN “DE BLANCKENBÖRG”,

CLARIE DE BOER