Bushalte "de Blanckenbörg"

Laatste nieuws

Op woensdag 7 maart j.l. is de door onze club gesponsorde en gerealiseerde ‘bushalte’ in de Blanckenbörg officieel in gebruik genomen.

Zoals de directrice (Betty Krol) in haar speech aangaf is het natuurlijke geen echte bushalte, maar maakt de creatie deel uit van de attributen in het z.g. gangenstelsel die de belevingswereld van de bewoners moet vergroten.

In dit kader is tegenover de bushalte met zitbank een tv-scherm opgehangen. Door welwillende medewerking van RTV Noord is hierop continu een ‘uitzending’ van het programma “De Bijrijder” te zien . Het gaat hierbij om opnamen die in het kader van dit programma zijn gemaakt in de omgeving Blijham – Bellingwolde en Pekela.

Door de bewoners wordt de ze bijdrage van onze club enorm gewaardeerd en er is inmiddels al flink gebruik van gemaakt.

Onze voorzitter bij de ‘overdracht’

De ‘sketch’ tijdens de festiviteiten