Voorzittershamer naar Tamara Bierlee

Tekst Frits Boddeman | 09/09/2020

In de zomer van 2020 leek het coronavirus even pas op de plaats te maken. Met inachtneming van de toen geldende maatregelen kon Frank van Batenburg daarom op 9 september 2020 de voorzittershamer overdragen aan Tamara Bierlee die het voorzitterschap in clubjaar 2020/2021 voor haar rekening neemt.

De sobere bijeenkomst stond in schril contrast met het traditionele barbecuefestijn, dat normaliter de bestuurswissel opluistert. Na een terugblik van Frank op zijn afgelopen twee voorzittersjaren en het overdragen van de voorzittersketting aan Tamara, was het haar beurt om haar plannen voor het nieuwe clubjaar te ontvouwen.

“De afgelopen periode heb ik, als inkomend voorzitter in sneltreinvaart een hoop aspecten van het voorzitterschap voorbij zien komen. Dankzij Frank heb ik veel ervaring opgedaan en veel zaken van Rotary geleerd die ik nog niet wist. En ik ben trots, dat we toch nog een paar mooie projecten hebben neergezet, inspelend op de omstandigheden en dat we tijdens de ‘Zoom meetings’ onszelf van onze kwetsbare kant hebben durven laten zien. Dat onderstreept voor mij het vertrouwen dat wij in elkaar en met elkaar hebben”, aldus Tamara. “In de tussentijd hebben Sandra van der Meulen en Marco Hijstee hun taak als programmacommissie meer dan serieus genomen waarvoor ik ze erg dankbaar ben. Dankzij hen hebben we een leuk, afwisselend, en informatief programma. Een hoop vertrouwde onderdelen komen terug, maar er zijn ook een paar nieuwe avondinvullingen toegevoegd”.

ZIE OOK:

Activiteitenoverzicht clubjaar 2019/2020