Een rechttoe rechtaan bestuurswissel

Tekst Frits Boddeman | Foto Sandra van der Meulen | 06/07/2021

Geen perikelen van een langdurige formatie. Geen gedoe over een ‘demissionair’ clubbestuur. Gewoon doorpakken in clubjaar 2021/2022. Voorzitter Tamara Bierlee, penningmeester Astrid Wouda en secretaris Frits Boddeman doen dat en blijven allen in hun functie.

Deze ‘onechte’ bestuurswissel - die werd gehouden op 6 juli 2021 - kon dan ook een informele happening zijn. Er werd teruggeblikt op het afgelopen clubjaar en op de activiteiten die, ondanks corona, doorgang konden vinden. Hoewel de meeste clubbijeenkomsten werden gehouden in de vorm van een Zoom meeting, had de programmacommissie toch een afwisselend programma kunnen samenstellen. Complimenten daarvoor! Op het gebied van projecten sprongen de kerstpakkettenactie en ‘handen uit de mouwen’ bij Casa24 in het oog.

Toch ook nog een formeel puntje: Karin Massar werd door voorzitter Tamara voorgesteld als inkomend voorzitter en vervolgens in de bloemen gezet. In het clubjaar 2022/2023 gaat zij aan de slag als voorzitter.

De avond werd afgesloten met een voortreffelijk diner in het Poterne Restaurant van Fort Resort Beemster.

ZIE OOK:

Activiteitenoverzicht clubjaar 2020/2021