Frank van Batenburg plotseling overleden

10/09/2021

Op 10 september 2021 hebben we tijdens een indrukwekkende ceremonie in de Taborkerk te Purmerend afscheid genomen van onze clubgenoot en vriend Frank van Batenburg.

Een week eerder ontvingen wij het vreselijke bericht dat Frank totaal onverwacht en op veel te jonge leeftijd (56) was overleden. Een enorm gemis voor zijn familie en voor ons. Wij verliezen in Frank een betrokken en gewaardeerde fellow Rotarian. Frank was lid vanaf de oprichting van onze club in 2010 en hij heeft in de afgelopen ruim tien jaar een aantal belangrijke functies vervuld. Zo was hij watercommissaris, programmacommissaris, penningmeester en in de clubjaren 2018/2019 en 2019/2020 was hij onze voorzitter. Hij nam enthousiast deel aan clubactiviteiten en bijeenkomsten en stond altijd klaar met goede raad. Kortom hij was een Rotarian in hart en nieren en een fijn mens. We wensen zijn familie en nabestaanden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit plotselinge en onvoorstelbare verlies.