Nieuwe bestuursleden in clubjaar 2022/2023

Tekst: Frits Boddeman | 28/06/2022

Nadat er in de afgelopen jaren weinig werd gewisseld, gaat het clubjaar 2022/2023 van start met twee nieuwe bestuursleden. Voorzitter Tamara Bierlee geeft na twee jaar het stokje door aan Karin Massar. En Frits Boddeman draagt na vijf jaar het secretariaat over aan Nathalie Kool. Astrid Wouda blijft het nieuwe clubjaar aan als penningmeester.

Bij deze wisseling van de wacht werd op 28 juni 2022 stilgestaan tijdens een gezellig samenzijn bij Brownies & downieS op de Koemarkt in Purmerend. En passant installeerde Tamara daarbij nog even ons - letterlijk en figuurlijk - jongste clublid Jordy den Boer. Vervolgens blikte Tamara terug op de ups en downs van de afgelopen twee jaar. Corona leverde veel beperkingen op; veel clubbijeenkomsten waren Zoom meetings. Maar Tamara’s opsomming van uitgevoerde activiteiten en successen mocht er desondanks zijn. Helaas was er ook een dieptepunt: het onverwachts en op veel te jonge leeftijd overlijden van ons clublid Frank van Batenburg. “Wat een diep verdriet heb ik bij velen van ons gevoeld, en toch tegelijkertijd ook de dankbaarheid dat we hem gekend hebben en dat je merkte dat hij aan een ieders leven een toevoeging heeft gegeven” aldus Tamara. Na een dankwoord aan Frits voor het vijf jaar lang beheren van het secretariaat geeft Tamara nog wat tips aan Karin en hangt ze haar de voorzittersketting om.

1 / 7

En dan is het woord aan de kersverse voorzitter. “Ik verheug mij op het nieuw Rotary clubjaar en heb als jaarthema ‘Let it be’ gekozen" geeft Karin aan. Ze zegt de focus te willen houden op initiatieven om onze regio, onze provincie en misschien ook de wereld een beetje mooier te maken. “Om dit en meer goed te kunnen doen, wil ik een club voorzitten waarin we aandacht hebben voor elkaar, waar iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt, zodat de energie blijft stromen naar alles waar we ons voor inzetten. Lieve mensen, we gaan er wat moois van maken” besluit Karin.

ZIE OOK:

Activiteitenoverzicht clubjaar 2021/2022