Sponsoren Rally 2024
20 september bij RRDW

Welkom bij Rotary Ridderkerk de Waal

The Ocean CleanUp

Elk jaar komen miljoenen tonnen plastic in de oceanen terecht, waarvan het grootste deel uit rivieren stroomt. Een deel van dit plastic reist naar oceaanvuilnisplekken, waar het wordt gevangen in een draaikolk van circulerende stromingen naast plastic uit andere bronnen (bijvoorbeeld offshore visserijactiviteiten). Als er geen actie wordt ondernomen, zal plastic een steeds grotere impact hebben op onze ecosystemen, gezondheid en economieën.

20 september 2022 om 19.45 besteed Rotary Ridderkerk de Waal, locatie Ross Lovell Rijksstraatweg 67 Ridderkerk, haar volledige aandacht aan de The Ocean CleanUp. We laten ons in 45 minuten bijpraten door Nisha Bakker, Director Partnerships van The Ocean CleanUp.

Bent u geïnteresseerd in The Ocean CleanUp, stuur een bericht, dan bent u van harte welkom deze avond.

The Rotary Foundation

Donating to Rotary means clean water and sanitation. Health and hope in areas that were once ravaged by diseases like polio. Economic development and new opportunities. Your financial help makes all this happen, and more.

When you give to The Rotary Foundation, you fuel our service projects - projects that eradicate polio, promote peace, and improve developing communities.

doneer hier