Rotary Roden-Leek helpt

Rotarians dienen de gemeenschap. Zij doen dit door de inzet van hun kennis, hun netwerk, het leveren van menskracht en soms met financiële middelen. Ook Rotaryclub Roden-Leek ondersteunt veel initiatieven in haar directe omgeving, maar soms ook ver daarbuiten. We hanteren hierbij twee categoriën:

Categorie 1: Steun aan mensen met een beperking.

Hiervoor hebben wij een speciaal fonds, dat wordt beheerd door (voormalig ANBI) Stichting Steunfonds Rotaryclub Roden-Leek. Criteria voor aanvraag en een aanvraagformulier vindt u hier.

Categorie 2: Overige steun.

Onze voorkeur gaat hierbij uit naar projecten waarbij Rotarians actief betrokken kunnen zijn: ‘handjes uit de mouwen’. Als dat nodig is kan soms financieel worden bijgedragen, jaarlijks is hiervoor een beperkt budget beschikbaar. Hiervoor hebben wij een fonds, dat wordt beheerd door onze ANBI Stichting Community Service Rotaryclub Roden - Leek. Criteria en een aanvraagformulier vindt u hier.

Zie geleverde hulp om een beeld te krijgen van eerder door ons geboden hulp.