Zorg voor elkaar thema quizavond 7 april

Impressie kennis quiz 2017 in HAL60 van HS Events in Roelofarendsveen.

Zorg voor elkaar thema quizavond 7 april

Op zaterdag 7 april a.s. organiseert Rotary Club Roelofarendsveen voor de tweede keer op rij de Rotary pubquiz. Vorig jaar stond de succesvolle quiz in het teken van voedsel, dit jaar is gekozen voor het thema Zorg voor Elkaar. Niet zonder reden, de opbrengst van de quizavond komt volledig ten goede van hospice Amandi.

Inmiddels hebben maar liefst 54 tams van vier personen zich ingeschreven. De quiz vindt plaats in hal 60, De Lasso Noord, Pasteurweg 60 in Roelofarendsveen. De deelnemers aan de pubquiz worden getest op hun algemene zorgkennis; van actuele zorgfeiten tot anatomische kenmerken en van baanbrekende wetenschappelijke ontdekkingen tot legendarische zorghelden. Alle denkbare zorgvragen passeren deze avond in zes verrassende vragenrondes de revue. Het belooft net als vorig jaar een supergezellige, leerzame en ludieke avond te worden.

De opbrengsten van de Rotary quiz Zorg voor Elkaar zijn bestemd voor Amandi, het hospice in oprichting in Nieuwe Wetering. Voor de bouw en de exploitatie van Amandi is veel geld nodig. Rotary Roelofarendsveen draagt Amandi een warm hart toe en wil met de organisatie van de kennisquiz graag financieel bijdragen aan de realisatie van dit mooie zorginitiatief.

Meer informatie: http://kennisquiz.weebly.com/