Poldertocht brengt € 30.000,- op voor Liliane Fonds

Afgelopen donderdag 4 oktober was het zover. De organisatie van de Poldertocht, ic. de gezamenlijke ijsclubs uit Kaag en Braassem en Rotary Roelofarendsveen, mocht bekend maken welk bedrag de Poldertocht heeft opgeleverd voor de Monique Velzeboer Foundation/Liliane Fonds.

John Akerboom (IJsclub Rijpwetering), Anja de Rijk (IJsclub Alkemade) en Annemieke de Man (Rotaryclub Roelofarendsveen) konden een cheque van maar liefst € 30.000,- overhandigen aan Erma Rotteveel en Monique Velzeboer van de Monique Velzeboer Foundation/het Liliane Fonds.

Met dit fantastische bedrag kan het Liliane Fonds 252 kinderen in derdewereldlanden letterlijk en figuurlijk mobieler maken en ondersteunen in het vinden van een plek in de maatschappij.

De Poldertocht heeft als tweede goede doel de ijsclubs, waarvoor de opbrengsten uit de catering tijdens de Poldertocht bestemd zijn. De 2.300,- voor elke deelnemende ijsclub, betekent een mooie bijdrage aan hun exploitatie.

Dit allemaal was nooit mogelijk geweest zonder de tomeloze inzet van de vele vrijwilligers, de landeigenaren, de polderverrassingen, de sponsors, en natuurlijk de 3.416 wandelaars! Hartelijk bedankt allemaal en noteer vast de datum van de tiende editie van de Poldertocht: 1 september 2019!