© 2021 Rotary in Nederland.

AGENDA

Gedurende het jaar organiseren wij namens Rotex verschillende activiteiten. Hier vind je een globaal overzicht wanneer in het jaar wij bezig zijn met bepaalde activiteiten.

Rond augustus ontvangen we de eerste inbounds. In september organiseren wij dan altijd een weekend voor de inbounds. Rond maart, als de newbies zijn aangekomen, organiseren wij nog een weekend. Daarnaast helpen wij aan het eind van het jaar met de benefietavond/farewell party en zijn wij aanwezig tijdens meerdere activiteiten gedurende het jaar, die georganiseerd zijn door Rotary.

Naast de inbounds helpen we met het voorbereiden en de selectie van de outbounds. In september is er jaarlijks een informatiedag. De selectie volgt in oktober en in november is er nog een selectieweekend. In maart vindt de Dies plaats, waarbij de prebounds nog beter voorbereid worden op hun exchange jaar  en in juni volgt de farewell party. Als de outbounds terugkomen na hun exchange jaar, vindt er in september nog het rebound weekend plaats waar we het exchange jaar van de rebounds evalueren. Ook krijgen zij tijdens de landenmarkt in september waar ze mogelijke prebounds informeren over hun exchange, de kans om de solliciteren voor Rotex.

Voor nadere informatie over precieze data kunt u ons benaderen op rotex@rotaryyep.nl