© 2021 Rotary in Nederland.

Prebounds

Prebounds zijn de studenten die op uitwisseling gaan. Alvorens ze officieel prebounds genoemd mogen worden moeten de studenten een selectiedag en selectieweekend doorlopen. Rotex organiseert met behulp van de MDJC de selectiedag en geeft de prebounds tijdens het selectieweekend veel nuttige informatie om zich zo goed mogelijk voor te bereiden op hun jaar in het buitenland. Daarnaast komen er veel Rotex leden een presentatie geven over het land waar zij een geweldig jaar hebben beleeft. Zodat de prebounds zich goed kunnen oriënteren alvorens ze een landenkeuze maken.

Ben jij geïnteresseerd om op uitwisseling te gaan en ook een prebound te worden om vervolgens een geweldig jaar in het buitenland te beleven? Meld je dan nu aan voor de selectiedag via: rotex@rotaryyouthexchange.nl