Voedselbank Rotterdam

Lee

Voedselbank Rotterdam

Wat vliegt de tijd. Het is alweer december. Een goed moment om alles te overdenken. Wist u bijvoorbeeld dat er in de regio Rotterdam 7600 gezinnen afhankelijk zijn van een wekelijks pakket van de voedselbank? Deze gezinnen proberen te overleven en zijn erg blij met het wekelijkse voedselpakket en met de kerst proberen we nog wat extra's in het pakket te doen.

De voedselbank is volledig afhankelijk van giften en draait alleen op vrijwilligers. De kosten om elke week een voedselpakket te versturen zijn 1 euro per gezin (50 euro op jaarbasis). Als vrienden van de voedselbank hebben we een actie opgezet waarbij wij aan bedrijven en particulieren vragen om een bijdrage te leveren.

Willen jullie ook 50 euro doneren op www.vriendenvandevoedselbank.nl zodat een Rotterdams gezin elke week een voedselpakket heeft? Lee Towers staat vierkant achter deze actie. Samen met hem hebben we een brochure gemaakt met de tekst : You Never Walk Alone!! Deze brochure treft u als bijlage aan en kunt u ook aan anderen doorsturen.

Het geeft een goed gevoel en de klanten van de voedselbank zijn er superblij mee.

Wat zou het fantastisch zijn als een groot aantal bedrijven en particulieren deze actie steunt.

Wij geloven dat het mogelijk moet zijn om met jullie bijdrage als voedselbank deze gezinnen te blijven helpen. Hartelijk bedankt voor de steun en een hele fijne kerst en een gelukkig en voorspoedig 2016 toegewenst!!!!!!

Namens De vrienden van de voedselbank,

Arthur Bouw, John Trampe, Miro Pobuda

Stichting Vrienden van de voedselbank  (ANBI)

IBAN nr. NL56RABO 0190593474