Familievoorstelling Theater Rotterdam 2017

Woef Side Story

Een hilarische voorstelling van Theater Rotterdam.
En koop uw kaarten bij Rotaryclub Rotterdam Nieuwe Dag, dan steunt u gelijk een heel goed doel.

Ga dat zien: Woef Side Story

Woef Side Story: Romeo en Julia op z’n hondjes

(Voor 8 jaar en ouder, veel ouder)

Woef Side Story is een hilarische en ontroerende Romeo en Julia voor honden. Rashonden tegenover straathonden. Het verhaal speelt zich af in de wonderlijke wereld van hondenshows, hondenkapsalons en uitlaatstroken. De stoere straathond Toto en de bloedmooie rashond Marina zijn stapelverliefd op elkaar. Maar hun liefde mag niet bestaan in een wereld waarin iedereen in (honden)hokjes is ingedeeld. Zal de liefde tussen Toto en Marina sterker zijn dan al het geblaf om hen heen?

Deze musical won in 2013 maar liefst vijf Musical Awards, waaronder die voor beste kleine musical en beste mannelijke hoofdrol. Ook won het de Z@PP Theaterprijs in 2013 als beste jeugdvoorstelling van het seizoen.

HET GOEDE DOEL: IMC WEEKENDSCHOOL

Rotary Rotterdam Nieuwe Dag en Theater Rotterdam werken samen om de taalontwikkeling van leerlingen van de IMC Weekendschool te ondersteunen.

De IMC Weekendschool is speciaal voor jongeren uit achterstandswijken. De school in Delfshaven geeft in het weekend extra onderwijs aan gemotiveerde jongeren van 10 tot 14 jaar. Gedurende 2,5 jaar maken zij kennis met diverse vakgebieden, waaronder recht, geneeskunde, journalistiek, film, wiskunde, ondernemen en beeldende kunst. De lessen worden gegeven door gastdocenten, enthousiaste professionals uit de beroepspraktijk. De leerlingen leren over de praktijk van het werk, vergroten hun zelfvertrouwen en versterken hun gevoel van verbondenheid met de Nederlandse samenleving.

Voor meer informatie zie: IMC Weekendschool Delfshaven.

TAALWORKSHOP

Het succes van deze opleiding valt of staat met een goede beheersing van de Nederlandse taal. Rotaryclub Rotterdam Nieuwe Dag draagt graag haar steentje bij aan de taalontwikkeling van de leerlingen. Theater Rotterdam heeft, speciaal voor hen, een workshop ontwikkeld rondom de Woef Side Story.

Komend voorjaar gaan alle leerlingen die deze workshop hebben gevolgd naar een voorstelling van deze musical. Voor ieder kaartje dat u koopt via Rotaryclub Rotterdam Nieuwe Dag wordt 7 euro gestort in een fonds waarmee deze activiteiten worden gefinancierd.

KAARTEN BESTELLEN

Rotaryclub Rotterdam Nieuwe Dag heeft plaatsen gereserveerd op de volgende data:

Donderdag 28 december 2017 om 14.00 uur (volwassenen 31 euro, kinderen 23 euro)

Woensdag 3 januari 2018 om 19.00 uur (volwassenen 31 euro, kinderen 23 euro)

Donderdag 4 januari om 19.00 uur (volwassenen 31 euro, kinderen 23 euro)

Zondag 7 januari 2018 om 14.00 uur (volwassenen 34 euro en kinderen 25 euro)

De prijzen zijn gelijk aan de prijzen bij de kassa van de Schouwburg, inclusief een gratis consumptie, maar via ons steunt u de IMC Weekendschool.

U kunt uw kaarten bestellen bij de leden van Rotaryclub Rotterdam Nieuwe Dag, of via ons mailadres: RotaryRND94@gmail.com. Bestel snel, want het aantal plaatsen is beperkt!

Bent u verhinderd? Het is uiteraard ook mogelijk een of enkele kaartjes voor de jongeren van IMC Weekendschool te sponsoren.