Bloeiende opbrengst End Polio Now Tulpenactie

polio

End polio now tulpenactie

Al 1,5 miljoen poliovaccinaties!

Na het grote succes van vorig jaar hebben wij ook in 2015 weer tulpenbollen verkocht om een bijdrage te leveren aan de End Polio Now actie van Rotary wereldwijd.

De actie heeft landelijk twee keer zo veel opgebracht als vorig jaar: € 137.000,--.

Onze kleine club in Rotterdam heeft 50 doosjes verkocht en daarmee voor € 975,-- bijgedragen aan de bestrijding van polio. Al met al heeft de actie al 1,5 miljoen kinderen een poliovaccinatie gegeven.

Onze tulpen in bloei

Macintosh HD:Users:moniquefransen:Dropbox:RND Website:fotos:tulpen 2016:ger-vroegindeweij3.JPGMacintosh HD:Users:moniquefransen:Dropbox:RND Website:fotos:tulpen 2016:frans-hazebroek.jpeg

Macintosh HD:Users:moniquefransen:Dropbox:RND Website:fotos:tulpen 2016:jan-meijdam.jpgMacintosh HD:Users:moniquefransen:Dropbox:RND Website:fotos:tulpen 2016:monique-fransen1.jpeg