Slag om de Bollenstreek - 13 november 2017

Allemaal winnaars bij De Slag om de Bollenstreek

Sassenheim, 13 november - gisterenavond vond de 6de Slag om de Bollenstreek plaats. Gastlocatie was deze keer het Rijnlands Lyceum Sassenheim waar de aula speciaal voor dit evenement sfeervol was omgetoverd. Van de 22 deelnemende bedrijventeams uit de hele Bollenstreek ging team Leidsch Dagblad dit jaar met de eer en de wisseltrofee naar huis.

Naast een spervuur aan vragen werden de deelnemers dit jaar met een hilarisch rode draadspel overvallen. Iedere deelnemer werd verzocht deel te nemen aan een heus herexamen in een van de vakken Nederlands, Economie, Geschiedenis, Engels, Wiskunde en Biologie/Science. Dat de terugkeer naar de schoolbanken voor de meeste deelnemers niet altijd meeviel was wel duidelijk terug te zien in de resultaten.

De organisatie was als vanouds in handen van Esther den Hertog, Karin Heppener en John van der Tol die dit jaar voor het eerst werden ondersteund door het team van de serviceclub Rotary Sassenheim. Speciale dank voor de medewerking van sponsoren Van Vliet Catering, De Koffiemeulen Sassenheim, Schrijer Horeca Bollenstreek, het Rijnlands Lyceum Sassenheim en een groot, op eigen verzoek, niet nader te benoemen Sassenheims hotel. Gezamenlijk hebben zij zich ingezet om de teams het naar hun zin te maken en € 6.750,00 op te halen voor het lokale maatschappelijke goede doel Stichting Present Bollenstreek. Met een leuke avond voor de deelnemers, tevreden organisatoren en een mooi bedrag voor het goede doel waren er uiteindelijk alleen maar winnaars….

Vlnr: Namens de organisatie Karin Heppener, Esther den Hertog en winnaars Team Leids Dagblad

Foto’s: Jisk Koopmans