3e Editie Rotary Harbour Concert in Sassenheim

Op het Voorhavenkwartier aan de haven in Sassenheim vindt op zondag 8 juli het ‘Harbour Concert Sassenheim’ voor de derde keer plaats. Het concert start om 15.00 uur en zal rond 20.00 uur eindigen.

Rotaryclub Sassenheim organiseert samen met Brasserie Hemels een muzikale middag voor het goede doel. Tijdens de optredens van coverband The Rich And Famous en een deejay, kunnen de bezoekers genieten van een hapje en een drankje.

Goed Doelen
Met dit havenfestival heeft Rotaryclub Sassenheim twee goed doelen voor ogen; de Stichting SrilanCare van Joost Thus. De stichting SrilanCare werkt al meer dan tien jaar aan het verbeteren van de levensomstandigheden van verschillende kansarme doelgroepen in Sri Lanka. In het meisjestehuis Avanthi Devi wonen 50 meisjes. De opbrengst van het Harbour Concert komt ten goede van scholing en zelfonderhoud voor deze meisjes.

Hun ouders mogen, kunnen of willen niet voor hen zorgen waardoor ze uit huis geplaatst zijn. Doordat de overheid slechts beperkte middelen heeft om zorg voor deze meisjes te dragen wordt een vruchtbare toekomst hen al op jonge leeftijd ontnomen. SrilanCare biedt hen ondersteuning op educatief en persoonlijk vlak en Rotaryclub Sassenheim draagt daaraan graag een constructieve bijdrage.

Het tweede goede doel zal op de dag zelf bekend worden gemaakt. Wel kan er al gemeld worden dit een lokaal goed doel zal zijn.

Muziek
The Rich And Famous is een energieke, aantrekkelijke en professionele coverband bestaande uit een sensationeel zangduo, geweldige muzikanten en een professioneel licht- en geluidsteam. Zanger Wouter Vink kreeg bekendheid met zijn deelname aan The Voice of Holland en won vele harten door zijn stem en uitstraling. Zangeres Lynn Stephans is een prachtige verschijning met een onuitputtelijk dosis energie en een fenomenale stem. De bandleden bestaan uit professionele musici die grote projecten achter hun naam hebben staan en o.a. het podium deelden met artiesten als Kenny B, Mr Probz, Van Velzen, Wolter Kroes, Xander de Buisonjé en vele anderen.

De band brengt een onvermoeibare afwisselende show met de allernieuwste hits, dance classics en de beste songs uit de 90’s. The Rich And Famous maakt van het Harbour Concert een ervaring waar men nog lang over zal napraten!

Het Harbour Concert

Het Harbour Concert is in 2016 en 2016 zeer aangeslagen bij het Sassenheimse publiek. Losse tickets kosten 10 euro (voorverkoop). Op zondag 8 juli zijn de tickets ook bij de ingang te verkrijgen voor €12,50, maar vol is vol. Er kunnen ook pakketten worden gekocht; onder ander statafels voor 6 personen en eigenaren van sloepen kunnen een plaats in de haven reserveren.

Met het kopen van deze sponsorpakketten krijgt men naamsvermelding op facebook en op de kade. Tickets zijn te koop bij The Read Shop, Melman Casuals & Business, Brasserie Hemels en Heemborgh Makelaars. Via de website
www.harbourconcertsassenheim.nl zijn naast losse tickets ook de sponsorpakketten te bestellen.