Kom sfeer proeven

Kom kennismaken met Rotary club Schaijk- Land van Ravenstein

Rotary club Schaijk- Land van Ravenstein nodigt je tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit op dinsdag 12 maart 2024. Met onze open clubbijeenkomst willen we iedereen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in Het Land van Ravenstein, maar ook ver daarbuiten. Zo helpen we bijvoorbeeld jaarlijks met de Snerttocht en met het onderhouden van het Docus de Das-wandelpad. Ook kunnen lokale goede doelen een aanvraag indienen voor een financiële ondersteuning bij maatschappelijke projecten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst

Wil je ook eens komen kijken tijdens een Rotary-bijeenkomst? Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst op 12 maart a.s.. De ontvangst is om 19.30 uur in Proeflokaal De Werkplaets, Runstraat 67, 5374 AB Schaijk. We laten je graag kennismaken met Rotary.

De bijeenkomst is om 22.00 uur afgelopen. Aanmelden kan tot 11 maart via e-mailadres: cora.raaijmakers@home.nl of bel even met de Wim van Ernich 0654310204

Meer informatie over Rotary en onze club kun je vinden op www.rotary.nl en www.rotary.nl/schaijklandvanravenstein