Snert wandeltocht voor Nomi

Op 28 januari 2023 wordt “Snerttocht Schaijk” gehouden om geld in te zamelen voor o.a. KiKa. We lopen voor KIKA en in het bijzonder voor Nomi van der Linden (5 jaar), dochter van Pieter en Yvon van der Linden uit Schaijk waarbij in november 2021 neuroblastoomkanker werd gediagnostiseerd. Vooral na het zien van het filmpje n.a.v. het bezoek aan de studio van Radio 538, zijn we als Rotaryclub Schaijk – Land van Ravenstein extra gemotiveerd om Nomi en haar ouders een hart onder de riem te steken. In het filmpje vertellen ze over het slechte nieuws dat ze onlangs te horen hebben gekregen. Dit doet je beseffen dat er eigenlijk maar één ding echt belangrijk is.

Via-via hebben we gehoord dat de ouders graag met Nomi en haar zusje naar Euro Disney willen. Om dit, en wellicht nog iets meer, gerealiseerd te krijgen willen wij ons best gaan doen.

Vrije giften en donaties zijn natuurlijk ook welkom; via onderstaande link kan je doneren, of scan met de camera-app op je telefoon de QR-code.

Voor meer informatie: rotaryschaijk06@gmail.com