Vocational naar Schoonhovens College - vmbo

Vocational Schoonhovens College - vmbo

Webmaster

De leden van Rotary Schoonhoven bezochten donderdag 28 september het vmbo van het Schoonhovens College. Met het vmbo heeft Rotary Schoonhoven de laatste jaren een samenwerking voor sollicitatietraining. Tijd voor een bezoek aan de school zelf om eens met eigen ogen te zien wat daar allemaal gebeurt.

De heer Leen Prins, locatiedirecteur vmbo Schoonhovens College, houdt een inspirerende introductie.

Toelichting in het houtbewerkingslokaal door docent van het vmbo. Hier betreft het het keuzevak Bouwen, Wonen en Interieur - meubelmaken, interieurontwerp en design

toelichting door docent bij keuzevak Produceren, Installeren en Energie

Na afloop van de rondleiding door de leslokalen: een heerlijk diner, ter plekke bereid door Lekzicht. Per tafel schoof een docent van het VMBO aan, waardoor geanimeerde gesprekken ontstonden tussen Rotarians en het docententeam van het VMBO!.