ALS-Loterij met prachtige prijzen

Prijzenpakket van de Loterij

Prijzenpakket

✓ Arrangement van 3 nachten voor 4 personen in vakantiepark Efteling het Loonsche Land (incl. parktoegang).

✓ Overnachting voor 2 personen (incl. ontbijt) in het mooiste penthouse aan de Markt in ’s-Hertogenbosch

✓ Leer goochelen! Een snelcursus voor 6-10 (groot)ouders incl. materialen en gemakkelijk te leren high-impact trucs (dagdeel).

✓ Donderdag 12 april 2018 - 2 toegangskaarten Concert Marco Borsato in het Klokgebouw in Eindhoven (hele concertreeks is uitverkocht)

✓ Zaterdag 14 april 2018 - 2 toegangskaarten voor een uitverkocht Concert van oud-Scorpions Joe Satriani, John Petrucci & Uli John Roth in het Klokgebouw in Eindhoven.

✓ Zaterdag 28 april 2018 - VIP Arrangement voor 2 personen in het Theater a/d Parade voor de musical “Annie MG Schmidt” (volledig uitverkocht!)

✓ Januari 2019 – 2x VIP kaarten voor Vrienden van Amstel Live in AHOY (Rotterdam). VIP ontvangst/parkeren, toegang VIP dorp, Culinair buffet, alle drankjes, show vanaf VIP terras, afterparty VIP dorp, hostess & beveiliging.

✓ Terracotta beeld “Zonnebaden” (60x30 cm) van Anneke Smit

✓ Een weekend toeren met een Segway voor 2 personen.

✓ Doosje 75 gram Spaanse Truffel – Tuber Melanosporum (2 x aangeboden)

✓ Thuiswedstrijd Ajax naar keuze voor … personen op Business Seats, incl. ontvangst en diner in Ajax Business Club, pauze-drankjes en parkeren in de Johan Cruyff Arena

✓ 2 personen Greenfee voor een Golfronde op de “Duke” in Nistelrode

✓ 2 personen Greenfee voor de Nieuwe Golfbaan in Cromvoirt “Bernardus”