Midzomernacht wandeltocht
NL Doet
Veilingdiner Stichting Leergeld
Nieuwjaars kookworkshop
Vlieland Kamp voor kinderen met ondersteuning

Rotary 's Hertogenbosch Oost

Club activiteiten:

Doe mee aan de midzomernacht wandeltocht en zet je in voor KWF kankerbestrijding. Kies uit een wandeling van 22, 15, 10 of 5 km door de stad en buitengebied van 's Hertogenbosch en Rosmalen. Klik op de banner om je nu aan te melden en loop voor het goede doel!

Maaltijd ondersteuning SMO

Ter ondersteuning van de dak - en thuislozen die door de sluiting i.v.m. Corona niet bij Het Inloopschip van SMO resp. St. Loods terecht kunnen, verzorgen wij, samen met de cateraar Culinaire Duizendpoot maaltijden.

Mondkapjes voor Maatschappelijke Ondersteuning

Er zijn 100 katoenen mondkapjes geschonken aan de SMO.

Pyjama's voor kinderen voedselbank

Voor kinderen van mensen die ondersteuning krijgen van St. Vincentius zijn pyjama's uitgedeeld.

Sinterklaasfeest voor kinderen voedselbank

Voor 120 kinderen kwam Sint langs met cadeaus en lekkers!!

Waarom Rotary?

Wat doet Rotary 's Hertogenbosch Oost?

Wekelijks een clubavond met interessante sprekers uit diverse maatschappelijke organisaties.

Ondersteuning van diverse maatschappelijke doelen door het beschikbaar stellen van fondsen, middelen of andere hulp.

Programma:

Het wekelijkse programma is voor leden terug te vinden in de club app.

Rotary helpt!