Rotary Club Son organiseert voor het derde jaar op rij een oliebollenactie waarbij de opbrengst ten goede komt aan goede doelen. In samenwerking met Roel van Gemert, franchisenemer van Bakkerij Schellens aan de Heistraat in Son, worden op woensdag 31 december 2014 versgebakken oliebollen verkocht en bezorgd. U bent van harte welkom bij de door Rotary-leden bemande baktent die opgesteld staat voor Bakkerij Schellens. Aan regionale bedrijven wordt de mogelijkheid geboden de oliebollen te laten bezorgen. Geïnteresseerde bedrijven in de regio, maar ook particulieren, wordt via info@noutsbeheer.nl de mogelijkheid geboden bestellingen door te geven, waarna de oliebollen op het gewenste tijdstip afgehaald of bezorgd (tegen geringe vergoeding) kunnen worden. Rotary Club Son rekent dit jaar opnieuw op uw warme belangstelling!