TOERISTISCHE ROUTE ZONNEBLOEM SON EN BREUGEL MET DE ROTARY CLUB.

Leden van Rotary Son en Breugel hebben afgelopen week met leden van De Zonnebloem afdeling Son een toeristische autoroute door het Brabantse Land gereden. Dat gebeurde afgelopen dinsdag, tijdens de tot nu toe, warmste dag van het jaar.
Van afgelasten was echter geen sprake. Kees van de Akker van De Zonnebloem daarover ‘De mensen kijken er al máánden naar uit en in de auto’s is het waarschijnlijk koeler dan thuis…’ En dus gingen er dinsdagmiddag meer dan twintig auto’s op pad voor een toeristische route door Brabant. De route voerde van Son en Breugel naar Lieshout, Aarle-Rixtel, Deurne, Helenaveen, IJsselsteyn, De Rips en Elsendorp naar de Aardbeienhof in Gemert. De 38 deelnemers waren de Rotary-leden na afloop zeer dankbaar.

Eindelijk was het zover, bijna te warm maar gelukkig het ging door. Het is een geweldige middag geworden met een mooie tour door het Brabantse landschap. En na een gezellige tussenstop in de Aardbeienhof in Gemert keerden we allen weer voldaan naar huis terug. Namens alle gasten van de Zonnebloem: “ Rotary Club Son en Breugel hartelijk dank. Het was geweldig!!!

Jeroen Veldkamp van de Rotary Club Son en Breugel.

Kees van den Akker, Voorzitter de Zonnebloem, afdeling Son en Breugel.