Bestuurswisseling 2015

Bestuurswissel 2015

L1006898.JPGOp 29 juni vond de feestelijke bestuursoverdracht van RC Steenwijk plaats in de Fanfare in Giethoorn. De voorzittershamer werd overgedragen aan Hendrik-Jan Gorter. Tijdens zijn voordracht maakte Hendrik-Jan het jaarthema bekend: “delen is vermenigvuldigen”.

bestuurswisseling-2015-088.jpgJaarlijks wordt tijdens de bestuurswisseling een prijs uitgereikt aan het lid dat het vaakst bij bijeenkomsten aanwezig is. Dit jaar besloot het bestuur deze prijs uit te reiken aan het lid dat zich afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt: een werkelijk actief en betrokken lid.

De oude mijnwerkerslamp (symbool voor het lichtende voorbeeld) werd uitgereikt aan Henk Alberts. Henk heeft afgelopen jaar op vele fronten bewezen een echte Rotarian te zijn. Henk heeft veel werk verzet om de website van de club op te zetten.

Tineke Bos, Juni 2015